6.9.2009

06.09.2009 00:00
Dnešní den sme strávili na závodech agility v Motole u pandiček ..Byl to skvělý den...V 5:50 jsme stávali a ještě vše dobalili...V 6:13 sme nasedli do autobusu a jeli do pandiček ...Přijeli jsme na místo, zaprezentovali jsme se a šli si obsadit místečko ...Byla nehorázná zima, až sem si myslela, že fakt umrznu....Postupně se to ale vyjasnilo a svítilo sluníčko a to sem si zase myslela, že uhořím ...Jako první se běžel jumping...Parkur byl hoodně nahňácaný na sebe, ale i tak jsme ho doběhli čistě a bylo z toho 1. místo ..Časově fakt všechny smetl  brouček jeden.....měl čas 28 a ten druhej nejlepší čas byl 34-Byla to šikovná bíglice a 3 nejlepší čas 38-černý pudlík ...Fakt paráda ...  Potom se Samík vyběhal se psy na louce a taky aportoval balonek a byl moc happy  mám i video(i z mini DD), které se časem objeví na youtubku...Pak se běželo agility...Vyběhli jsme dobrym začátkem a pozor !!! ŠLÁPL KRÁÁÁSNĚ NA VŠECHNY ZÓNY !!! ..Bežíme úplně bez chyby a už stačí jen rovně 2 skočky do cíle, ale Samík zase rychlej jak něco a já za nim, takže proskočil bočnicí a skočil skočku nazpátek, takže DIS na posledí překážce ..Mohlo z toho být další 1. místo a 1.místo v součtu a taky první pohár ..Když jsme na závodech a vyhrajeme, tak poháry nedávají a když nevyhrajeme, tak dávají ..Tedy my jsme byly v jumpingu 1. ale oceňovali jen součty...Všichni vykřikli jaká je to škoda, že běžel hoodně rychle a hezky...No co naděláš ...Pak zamnou přišla sympatická paní rozhodčí a říkala mi, že je Samík hooodně rychlý a že je šikovný... Byla z nás úplně nadšená, jak rychle běhá a také si Samíka hladila ..ŘÍKALA JAKÁ ŠKODA TÝ POSLEDNÍ SKOČKY....No co se dá dělat, ale děkuju za pochvalu.. to už je 3 rozhodčí co nás pochválil ...Máme i video které dám taky na youtube, ale až mi ho kámoška zpracuje a pošle ...Jelikož jsme odběhali asi v 12:30 tak se ještě vyhlásila hra, která byla v tom, že si každej páníček adoptuje jinýho psa a poběží s ním lehkej parkur....Samíka sem nepučila, jelikož by neběžel s někym jinym...  ale kámoška mi půjčila obřího českýho fouska, který je fakt šikovný ..Počítala jsem s tím a tak jsem s nim šla na start úplně rozmočený ruce z jeho slin  ale hlavně, že běžel ..Běžel fakt moc pěkně a doběhly jsme bez chyby (i když jsme zapoměla parkur a stahovala ho k sobě, přitom se šla skočka rovně, ale Johny bežel správně -jak kdyby to věděl..)...Potom jsme vše zbalili, Samík byl navolno a lítal pro hračky po parkuru a pak jsme šli na vyhlášení ...Když říkali hra LA 3. místo nějakou borderu tak sem si říkala, že nemáme šanci....2. místo druhá bordera...To už sem to otočila směrem k máme jelilož 1. místo sem vůbec nedoufala...a najendou 1. místo : Červová Karolína+Argo (Johny)...Úplně nadšená sem tam s nim vyběhla (jako na 1. místo) a snažila jsem se ho dát na stůl ...Je tak obří, že tam měl jen 2 packy, tak aspoň to ...I z tohoto běhu bude video ....Pak už jsme jen jeli hodinu domů tramvají a Samík v kuse prospal celou hoďku na zemi....Když měl vylejzt z tašky ve který spal, tak se vůbec nehejbal a chrněl dál, tak sem ho nesla na další autobus, kterým jsme jeli domů 5 minutek..Teďka štastně spí a je hapy jako já ..Je to ale fak šikulka ...Mám ho moooc ráda  !!!!...On je tak kouzelnej a tak šikovnej ...
PS : Jani, že mi zase někdy půjčíš Johnyho na agi   ?? strášně mě s nim bavilo běhat, je fakt mooc šikovný a děkuju mooc za zpracování a poslání videa ...
 
(obří Johny se ani nevejde na stůl :D)    
 
   
(Johny mi hódně přirostl k srdíčku ;))
Zpět