4.9.2009

04.09.2009 00:00
Konečně nepršelo a my jsme mohli jít na tu větší slíbenou prochajdu ..Dali jsme si sraz v 15:15 na zastávce a už v 14:30 sem se modlila, aby nepršelo ..Nepršelo a tak jsme si sbalili věci do batůžku (voda,pamlsky,hračky, legitku atd..) a vyrazili jsme v 15:13 na zastávku ...
Na zastávce jsme se domlouvali s Verčou, kam půjdeme...Dala sem jí dooost možností a mě se nejvíc libil nápad lesem a loukou, ale Verča chtěla ject do lesa asi 20 minutek busem do nás (v tom lese jsme nikdy nebyli).... Tak jsme nasedli do autobusu a jeli jsme na místo..Vystoupili jsme a šli jsme do toho lesíka...Pořád sme šli do kopce  ale pořád...Pak 100 schodů, zase do kopce a zase 50 schodů...Fakt šílený ..Vyšlapali jsme to až nahoru, úplně zničený a zjistili jsme, že je tam silnice ...Verča říkala že viděla jednu cestičku skoro dole a tak sme šli zase dolů ..Když jsme došli úplně dolů, tak tam žádná cestička nebyla , myslela jsem si, že Verču zabiju ...Tolik sme se nasmáli ...Pak sem řekla já, že jsem viděla taky cestičku a tak sme šlapali zase veliký kopec a 50 schodů ..Konečně tam ta cestička fakt byla a tak sme pokračovali dál ...Měli jsme možnost si vybrat jestli jít z kopce a nebo rovně, tak jsme šli rovně a zase to bylo špatně ..Asi po 30 metrech sme se vraceli a šli tou druhou cestičkou-z kopce ..Tam tekl mini potůček, kde se psi i za 18 stupnů smočili packy a pokrčovali sme dál ...Šli jsme betonovou cestičkou a před námi přeběhla asi 6 mětrů pěkná černohnědá veverka..Jaký štěstí že jí Samík neviděl...Pak jsem se bála, že tam bude další nějaká zvěř, ale naštěstí nebyla ...asi 2 metry před námi, když přeběhla ta veverka byla větší louka, tak si Samík zaaportoval a mohlo se jít dál (nutno podotknout, že za tenhle kus co sme ušli sme nepotkali žádnýho člověka) ..Mohli jsme si zase vybrat jestli jít do kopce a nebo z kopce...Šli jsme z kopce odkuď už chodili normoš lidi a ptali jsme se jednoho pána, kudy to tam vede a jak se dostaneme na autobusovou zastávku...Ten nám řekl, že musíme pod mostem, kterej je velice strašidelný a tak sme šli ...Nic až moc strašidelnýho tam nebylo ...Pak sme mohli jít buďto dolů z kopce křovinami a nebo pod mostem nahoru po kamení...Verča chtěla křovinami, že tam bude určo zastávka.Já říkala, že tam zastávka určo neni takže sme šli nahoru ...Šli sme podél silnice, kde byly psi ještě bez vodítka (Silnice byla za kopečkem..) a potom sme se brodili mini cestičkou, kde byly samí větvičky a samej odpad na zemi...Konečně sme někde vyšli a já jsem z dálky viděla bobovou dráhu na zastávce kelerka ...Říkala sem Verče, že projdeme přes tu bobovku a pojedeme domů, že tady asi 10 metrů za nami zastávka není ...Verča tedy souhlasila což byla osudová chyba ..45 minut sme se brodili samíma bodlákama,kopřivama, bahnem a byly tam taky žlutí a fialový pavouci...když jsme došli nakonec, tak sem zjistila že je tam plot a že se musíme vrátit ..Myslela jsem, že mě Verča zabije ..Všude v sobe měla trny a ještě k tomu jsme museli nosit psy na ruce, aby se jim nic nestalo ..Když jsme se vrátili na tu cestičku, kde od nás byla 10 metrů silnice a já říkala, že tam autobusová zastávka nebyla, tak sme se podívali o 1 metr dál a tam byla ta zastávka .Verča mě fakt chtěla zabít, že zbytečne 45 minut sme se brodili kopřivama,bodlákama a trnama.Pak už jsme jen nasedli do autobuzu a jeli domů ..Domů sem přijela v 17:45 a myslím si, že 2 a půl hoďky je docela veliká procházka.Takže ti Verčo děkuju za BESTOVOU procházku plnou srandy ..
Zpět