22.8.2009

22.08.2009 00:00

Zítra odjíždíme na tábor agility do Čebína...Proto jsem šla dneska na menší procházku s Verčou a Betty..Měli jsme v plánu jít sem před barák na louku ale hráli tam fotbal tak sme jeli celkově 10 minut busem +tramvají ...Sedli sme si tam na louce,Samík nadšeně aportoval,Betty za nim běhala a my s Verčou sme se koukali na naše šťastné pejsky ...Vyjeli jsme v 16:05 a domů sme přijeli v 17:45 takže myslím, že to tak mini procházka nebyla ..Byla super,dobře sme si jí užili takže díky Verčo ...Přidávám video ze závodů 9.8.2009 na youtube, které sem si nedavno založila a videa se tam množej a budou přibývat...a teďka k výsledkům : jumping DIS ale sem velice spokojena s rychlostí...DIS byl můj-běžela sem k jiný skočce abych stihla doběhnout dřív k tunelu..Zkouška SA1 DIS...Taky moje vina..říkala sem blbý povel..Agility 10. místo / ?-s tímto běhěm jsem nejvíc spokojená...Makal jak o život a taky to na čase bylo znát..Kdyby neskočil zónu je na druhým místě hnedka za šeltičkou a za námi měli ještě horší čas o vteřinu další 2 šletičky ..fakt obří radost...Zítra jak už jsem psala jedeme na agi tábor, beru si kameru tak pak zase přibudou videjka ...Až se vrátím bude i článek , tak se máte na co těšit ... Vidoe na mim účtu jorksrisamik..Odkaz zde :https://www.youtube.com/watch?v=e4FYtHCs2Zo a piště prosím komentáře jak se vám libilo videjko ...... Tak ahoooooj...

Zpět