19.8.2009

19.08.2009 00:00
Na dnešní prochajdu sem se těšila a to kvůl tomu, že bylo nádherně a měla jsem naplánovanej okruh kde byl skoro pořád stín ...
Když jsem to řekla Verče, tak souhlasila a jelo se 5 minutek busem...Jdeme po pěkné cestičce na mojí novou cestičku a za toho vedra mají psiska jazyky venku.....Došli jsme na mojí new cestičku, zastavili jsme se, dali psům napít a sedli sme si nachvíli do chládku...Když sem asi po 3 minutách vstala a řekla jestli jdeme dál, tak Verča řekla, že by to už jenom otočila a šla domů, že je Betty hoodně unavená  a že nechce aby zase zvracela (mimochodem zvracela na agility tak před 3 týdny,bylo veliký vedro a Verča jí neustále cpala dobrůtkama i když jenom odpočívali-je jasný že to proto vyblila...byla plná a hnedka na to šla běhat...)..Řekla sem že jdeme ještě trošku dál aspoň, když už jsem vybrala tak hezkou prochajdu...Došli jsme asi 100 metrů dál a Verča se zastavila,dala psům napít a říkala že to otočíme nazpátek, že Betty má jazyk až na zemi a už chce nosit ...Hoodně dlouho sme se tam hádali, já říkala že když jdu na procházku, tak jí dojdu jak je v plánu ..Kdyby to aspoň udělala poprvé  (Skoro na každé procházce vždy řekne, že je vedro a že už by to otočila a jela domů..chjo)..Verča trvala na svém, že se to otočí a půjde se domů...A já zase říkala ať ona to otočí, že si to dojdeme se Samíkem sami...Ale ona jenom seděla a vůbec nemluvila...Asi 25 minut sme se tam hádali kam se půjde až mě to fakt nebavilo a řekla sem at si jde teda sama nazpátek, že já v cestě chci pokračovat....Ptala se, co mi to udělá, když to otočíme...Řekla jsem, že chci domů přijít až dýl a ne hnedka po hoďce...Vymyslela teda, že půjdeme mojí new cestičkou 10 minutek dál a pak to otočíme...Nemělo to smysl, za 10 minut sme došli daleko a už zbývalo málo k cestičce která odpočovala ale ona prostě né, že se vrátíme ..Celou cetsu nazpátek mě úplně ignorovala (třeba sem se zeptala kolik je hodin a vůbec nic neřekla a šla dál...) a jenom se vztekala, že je všechno vždycky podle mě což není teda vůbec pravda....A víte proč chodí na procházky s Betty ??? Jen proto, aby až se vrátíme Betty zalehla a spala...Nechápu !!!! Já chodím na prochajdy aby byl Samík happy,abych se doma nenudila a abych poznala nový místa... Fakt hrozná procházka a doufám, že už jí nikdy nezažiju, tak tichou jak byla dneska....Nezažiju,viď Veru ?
Zpět