1.9.2009

01.09.2009 00:00
Domluvila jsem se s Verčou po telefonu, že musíme jít na prochajdu ..Verča souhlasila a tak sme jeli...Dali jsme si sraz v 16:15 a přijela jsem domů v 18:00 ...Když jsme čekali na tramvaj tak jela 25 a já říkala, že tam nejede a Verča, že jede...tak sme nasedli a samozřejmě že sme dojeli jinam ..Tak jsme to pešky otočili nazpátek a aspoň se prošli ...Když jsme došli na naplánovanou louku tak sme jí jenom prošli a šli na mnší hezoučkou louku ...Tam sme si sedli do chládku,dali psům napít a Samík aportoval míček-nutno podotknout, že byl Samík velice happy ..Vytrlh mi z ruky velikej kus masíčka a taky ho asi po 15 minutkách vyblil a znova snědl ..Fůůůůj...Ale jak nadšeně aportoval, tomu nešlo odolat ...On je  takový zlatíčko ...Pak jsme pokračovali po cestičce, kde sme protrénovali obíhání pozadu, zvednutí obou zadních nohou a slalom mezi nohama....Šli jsme přes dětské hřiště, kde bylo moooc dětí ...Jedna holčička si chtěla pohladit Samíka , tak jsem jí to dovolila a byla fakt happy ...Otočili jsme to zpátky a šli zase přes louku kde Samík ještě běhal pro míček ..Pak už jsme jenom nastoupily do autobusu a jeli domů ...Samík se doma napapal (zase si otíral pusu o peřiny ), zalehnul na chladící stůl a byl fakt moooc spokojení ....
 
Zpět