Grant Prix Bohemia Alké 2011 (závody v Měchenicích)

03.10.2011 11:20

1.10. Jsme vyrazili s mím nejúžasnějším Samíkem ♥ na závody do Měchenic na úžasný trávníček (fotbalové hřiště), parkury stavěla Bea Tanner (zkoušky a open) a Antonín Grygar (jumping)...

Začínalo se zkouškami A1, poté A2 a následně A3. Parkur pro A3 se mi moc libil, byl běhavý a zároveň těžší...Doběhli jsme s 1 chybou (zóna na kladině) a s nejlepším časem, takže jsme si vyběhali 1.místo/11 :)...

Parkur od A.Grygara se mi líbil až na jednu motavou část, kde bylo asi 5 otoček na čelo po sobě :D...Na začátku byla rovinka a z rovnýho tunelu se šlo do slalomu, kde byl těžký náběh...Byla jsem tam pozdě, tudíž jsem vytvořila odmítačku na slalomu a vyneslo nám to 9.místo/16.

Open bych zařadila mezi A2 parkur, nebyl moc těžký, ale nebyl ani lehký, těžký náběh do slalomu, tunel pod áčkem a stahování z rovnýho tunelu dělalo parkur těžším...My jsme se diskvalifikovaly po houpačce, když se stáčelo a já neřekla žádný povel a jenom sem tak běžela (tudíž dis na jiný překážce...)...

Závody to byly moc pěkný, počasí vyšlo taky skvěle (nepršelo) a povrch byl prostě super :)...

Zpět